همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر واحدی در دانشگاه آزاد، نسبت به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری اقدام کرده ولی فاقد استاد باشد، باید آن رشته ملغی شود و دانشجو به واحدی دیگر منتقل شود.

به گزارش مهر، ‌‌‌دکتر حمید میرزاده در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جلسه اخير با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: این جلسه که با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد جلسه بسیار مثبتی بود و برآیند آن برای دانشگاه آزاد اسلامی مطلوب بود و امیدوارم که از این پس جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها علیه دانشگاه آزاد اسلامی خاتمه پیدا کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از چارچوب استاندارد‌های خود کوتاه نمی‌آید، گفت: اگر واحدی در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری داشته باشد ولی فاقد استاد باشد باید آن رشته ملغی شود و دانشجو به واحدی دیگر منتقل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی باید پاسخگوی مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مردم، دولت و وزرات علوم باشم، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید استانداردهای آموزش عالی را رعایت کند.

وی افزود: اگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کف امکانات آموزشی رعایت نشود مورد حمایت ما قرار نخواهد گرفت.