همشهری آنلاین: یک هنرمند مجموعه‌ای از نقاشی‌های خود را که به سبک ناتورالیسم (طبیعت‌گرایی) خلق شده‌اند، به‌نمایش گذاشته است.

به گزارش ايسنا؛‌ رویا حسینی درباره‌ی تازه‌ترین نمایشگاهش، اظهار کرد: 21 تابلوی نقاشی با تکنیک آبرنگ و با موضوع طبیعت و معماری در این نمایشگاه روی دیوار رفته است. سبک همه‌ی کارها ناتورالیسم (طبیعت‌گرایی) است.

او ادامه داد: برخی آثار فقط به طبیعت و معماری پرداخته‌اند و برخی دیگر نیز تلفیقی از این دو هستند. من در نمایشگاه‌های قبلی‌ام نیز همین سبک را دنبال کرده و به طبیعت‌گرایی در کارهایم پرداخته‌ام. در این نمایشگاه نیز با تکنیک آبرنگ همین سبک را دنبال کرده‌ام.

این هنرمند درباره‌ی دلیل علاقه‌اش به طبیعت‌گرایی، گفت: بخشی از گرفتاری‌های ما در زندگی، به طبیعت و دوری از آن مربوط می‌شود. بازگشت به طبیعت می‌تواند ما را از بسیاری از پیچیدگی‌ها و دشواری‌های زندگی رهایی ببخشد.

لیلی گلستان - مترجم و مدیر گالری گلستان - در یادداشتی کوتاه برای نمایشگاه رویا حسینی نوشته است: «رویا حسینی خوب می‌داند با آبرنگ چه کار باید کرد. کارهایش شفاف‌اند و پر از حس و حال. روان و جاری و خوش‌رنگ.»

حسینی مدرک کارشناسی‌ارشد نقاشی دارد و تا کنون چند نمایشگاه گروهی و انفرادی از آثار خود برپا کرده است.

نمایشگاه این هنرمند از 5 تا 10 دی‌ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «گلستان» به نشانی دروس، خیابان کماسایی، شماره 34 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.