تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای کشور را برای سه روز آینده تشریح کرد.

به گزارش ايسنا، احدوظیفه در اين باره افزود: از اواخر وقت امروز با ورود یک سامانه بارشی در برخی مناطق مرزهای غربی کشور ابرناکی و بارش باران شروع می‌شود. روزچهارشنبه در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، نواحی مرکزی و دامنه‌های غربی و مرکزی البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: ابرناکی و بارش روز پنج شنبه نیز در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت و از اواخر وقت روز جمعه در نیمه غربی کشور از مقدار ابرها کاسته می شود و گستره بارش‌ها به شمال شرق کشور نیز می رسد و این بارش‌ها از چهارشنبه تا جمعه در استانهای غربی کشور و دامنه‌های مرکزی زاگرس شدید خواهد بود.

به گفته وی، طی دو روز آینده افزایش دما در سواحل دریای خزر و استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه به وضع هوای تهران نیز اشاره کرد و گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز چهارشنبه نیمه ابری دربعدازظهر ابری و بارش پراکنده و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 14و 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری دربعدازظهر ابری و درپاره ای نقاط بارش پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به 14و22 درجه سانتیگراد خواهد رسید.