همشهری آنلاین: منابع عراقی از هلاکت ده‌ها تروریست در الانبار، اسکان اجباری ساکنان فلوجه در مساجد و استفاده از آنها به عنوان سپر انسانی و همکاری فدائیان صدام با تکفیری‌ها و دفع حمله به منطقه الجلام در سامراء خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه المسله، منابع عراقی اعلام کردند: دستگاه اطلاعات نظامی عراق با کمک نیروی هوایی این کشور یورش تروریست‌های داعش به پل ژاپنی را در الانبار دفع کردند و به 38 تروریست تفکیری را به هلاکت رساندند و یازده خودرو متعلق به آنها را منهدم کردند.

  • اسکان اجباری ساکنان فلوجه در مساجد

حسن الحلبوسی عضو شورای شیوخ عشایر ضد داعش گفت: تروریست‌های داعش 79 خانواده در فلوجه را مجبور به اسکان در مساجد کرده و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

وی افزود: در عملیات نیروهای امنیتی شورای عشایر در داخل فلوجه مهندس طرح بستن سد حدیثه موسوم به وادی عفتان الدلیمی به هلاکت رسید.

  • همکاری فدائیان صدام با داعش

یک منبع امنیتی در دیالی اعلام کرد: بر اثر شلیک خمپاره به مرکز تروریست‌های داعش در نزدیکی بیمارستان صحرایی این گروهک در اطراف روستای العالی در المقدادیه دیالی سه داعشی به هلاکت رسیدند.

این منبع افزود: در میان کشته‌شدگان یک افسر با درجه سروان از فدائیان صدام که سرکردگی یک هسته داعش را داشت، به چشم می‌خورد.

  • هلاکت 19 تروریست در حمله به منطقه الجلام سامراء

منابع عراقی از خنثی‌سازی حمله تروریست‌های داعش به منطقه الجلام در سامراء و هلاکت 19 تروریست و انهدام 5 خودرو متعلق به آنها خبر دادند.

  • تکفیری‌ها 4 عضو خود را گردن زدند

یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد: تروریست‌های داعش بعد از نماز جمعه ظهر امروز به وقت محلی چهار نفر از اعضای خود را به اتهام خیانت و همکاری با دولت عراق در منطقه الزاب در الحویجه در 55 کیلومتری جنوب غرب کرکوک در ملأعام با شمشیر گردن زد و اجساد آنها را مکان نامعلومی منتقل کردند.

  • عملیات موفق نیروی هوایی عراق علیه تروریست‌ها در صلاح‌الدین

وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی هوایی عراق در حمله به مراکز تروریست‌های داعش در الضلوعیه و عزیز بلد در استان صلاح‌الدین 27 تروریست را به هلاکت رسید و سه خودرو متعلق به آنها را منهدم کرد.