همشهری آنلاین: فرهاد عظیما کارگردان انیمیشن «نبرد خلیج فارس ۲» از پایان مراحل رندر و گرفتن خروجی تصویر این انیمیشن سینمایی خبر داد.

به گزارش فارس، فرهاد عظیما انیمیشن‌ساز و کارگردان انیمیشن «پیام راشل کوری» از پایان مرحله رندر انیمیشن سینمایی نبرد خلیج فارس 2 خبر داد.

وی افزود: انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2 (تنگه برمودا)» به نبرد بین نیروی دریایی ایران و نیروی دریایی آمریکا در یک جنگ نامنظم دریایی در آینده می‌پردازد که پیروزی ایران را در پی دارد.

عظیما تاکید کرد: این انیمیشن نشان می‌دهد چطور با توانایی خودمان و ایمان قوی بر دشمن غلبه کنیم.

کارگردان انیمیشن پیام راشل کوری در ادامه خاطرنشان کرد: این انیمیشن به لحاظ کیفیت و تولید قابلیت آن را دارد که مراتبی بالاتر از جشنواره فیلم فجر را طی کند.

همچنین عظیما از تولید یک انیمیشن سریالی تحت عنوان «نبرد خلیج فارس 3» خبر داد و افزود: این انیمیشن یک کار داستانی است و سریالی خواهد بود که آینده ایران را به صورت یک کشور فضایی نشان می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر در مرحله نگارش و تحقیقات فیلمنامه این انیمیشن سریالی هستم که پس از پایان انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2 (تنگه برمودا)» این انیمیشن را نیز تولید خواهم کرد.

انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» در گروه انیمیشن حضرت زهرا (س) و توسط تیمی جوان در حال تولید است و تهیه‌کنندگی این اثر انیمیشن را سازمان هنری رسانه‌ای اوج برعهده دارد.