همشهری آنلاین: رییس جمهوری عصر چهارشنبه در دیدار خانم "مژگان طرفی نژاد" جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در اقصی نقاط کشور را ستود و تصریح کرد:

اگر ایستادگی همه ملت بویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود، نمی‌توانستیم به پیروزی برسیم و کشور در اشغال و مردم ما تحت سلطه قرار می‌گرفتند.

حجت اسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به تهاجم رژیم بعث عراق به ایران در آغاز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:در حالی که ملت ایران نه قصد و نه آمادگی جنگیدن را داشت، ناجوانمردانه مورد تعرض دشمن بعثی قرار گرفت ولی با مقاومت جوانمردانه مردم بویژه مردم اهواز، روبرو شد.

رییس جمهوری تصریح کرد: شما جانبازان با از دست دادن عضوی از اعضای بدن خود با صبر و تحمل بار سنگین و سخت مقاومت و پاسداری از انقلاب اسلامی ، تمامیت ارضی و حفظ عزت و شرف کشور را به دوش کشیدید.

دکتر روحانی افزود: ملت و مسوولان نظام همواره مدیون و قدردان شما عزیزان هستند.
در ابتدای این دیدار "مژگان طرفی نژاد" در خصوص بمباران اهواز و چگونگی جانبازی خود و شهادت خواهرش ، شهید "مهین طرفی نژاد " در این حادثه ،توضیحاتی ارائه کرد.

خانم طرفی نژاد که پنجم مهرماه ۱۳۵۹ بر اثر بمباران شهر اهواز ۱۳۵۹ پا و چشم چپ خود را از دست داد، مقام سوم بانوان جانباز جهان را در رشته پرتاب دیسک کسب کرده است .

در این دیدار که در فضایی صمیمانه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری برگزار شد، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی رییس جمهوری به خانم طرفی نژاد اهدا شد.