تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۷

همشهری آنلاین: اثر برگزیده چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت انقلاب و دفاع مقدس با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از ۱۹ خرداد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش همشهري آنلاين، این نمایش که پیش از این در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) در رشته های بازیگری و کارگردانی و نمایشنامه نویسی حائز رتبه و دریافت جایزه شده بود از 19 خرداد در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

این اثر نمایشی به نویسندگی ابراهیم رهگذر و کارگردانی مشترک مریم فتحی و علی برجی و با بازی سروش طاهری، بهناز سلیمانی، میترا تبریزی، فاطمه امینی، احمد مطهوری، حمید صباغی و علی برجی از ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین بهنام رحیمی به عنوان آهنگساز، مجید لاری طراح صحنه و لادن نصراللهی به عنوان طراح لباس با گروه تئاتر لحظه همکاری می‌کنند.

حمایت از این اثر در راستای روند مشارکت و حمایت همه جانبه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از آثار برتر برگزیده جشنواره چهاردهم خواهد بود که با هماهنگی های به عمل آمده با مرکز هنرهای نمایشی این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.