همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده‌ای در خصوص رانت‌خواری برخی افراد حقیقی و حقوقی برای تبدیل اراضی ملی به اراضی مسکونی در این کمیسیون خبر داد.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین پرونده‌های واصله به کمیسیون اصل 90 گفت: در طی روزهای گذشته پرونده جدیدی از رانت‌خواری و سوءاستفاده‌ برخی افراد از موقعیت‌هایی که دارند برای تبدیل اراضی ملی به اراضی مسکونی و دسته‌بندی این اراضی در کمیسیون مفتوح است که این موضوع به شدت از سوی مقامات قضایی و کمیسیون پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد حقیقی، حقوقی وبرخی در دستگاه‌های کشور هستند و کار مشترکی انجام می‌دهند تصریح کرد: این موضوع هر چه سریعتر پیگیری شده و نتیجه آن نیز گزارش می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنین به جلسه روز گذشته این کمیسیون با لاریجانی رییس مجلس اشاره کرد و گفت: ایشان با حضور در جلسه کمیسیون در جریان اقدامات و کارهای انجام شده کمیسیون در سال گذشته و مشکلات موجود قرار گرفتند و تصمیماتی برای سامان دادن و فعال سازی اعضای کمیسیون به خصوص اعضای غیر ثابت در سایر کمیسیون‌ها نیز اتخاذ کردند.

منبع: همشهری آنلاین