همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال ایران با شکست ویتنام حریف عراق در نیمه‌نهایی شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال زیر 15 سال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی نانجینگ چین توانست دو بر یک تیم ویتنام را شکست دهد و به جمع 4 تیم نهایی صعود کند.

ایران با این برد حریف تیم ملی زیر 15 سال عراق شد که توانسته بود سه بر صفر تایلند را شکست دهد.

شهاب رشنو و محمد سلطانی‌مهر زنندگان دو گل ایران در دقایق 20 و 51 بازی بودند. ضمن این که در این بازی فرید ندایی کارت زرد دریافت کرد و دو اخطاره شد و در دیدار نیمه نهایی حضور نخواهد داشت. ایران در دقیقه 60 گل دریافت کرد.

طهماسبی‌پور، سرمربی ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی در جمع خبرنگاران گفت: من از همه بازیکنانم راضی هستم و به آنها خسته نباشید می‌گویم، اما باید در زدن ضربات نهایی بیشتر دقت کنند تا بتوانیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. به هر حال ما همه تلاشمان را برای قهرمانی انجام می‌دهیم و حالا که به جمع 4 تیم راه پیدا کرده‌ایم انگیزه زیادی برای قهرمان شدن داریم.

منوچهری، سرپرست تیم ملی نوجوانان هم در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: این بازیکنان نتیجه استعدادیابی خوب فدراسیون فوتبال هستند. آنها از بین 132 بازیکن در این رده سنی انتخاب شده‌اند و هم رئیس فدراسیون فوتبال و هم دبیر کمیته ملی المپیک که کار و بازی بازیکنان را دیده‌اند از آنها راضی هستند. امیدوارم روند کار بازیکنان تا قهرمانی ادامه داشته باشد.

 

منبع: همشهری آنلاین