همشهری آنلاین: انتخاب محسن بهرامی معاون وزارت بازرگانی دولت اصلاحات به عنوان سخنگوی رسمی فعالیت انتخاباتی محمد شریعتمداری در حالی بر خروجی برخی رسانه‌ها نشست که بهرامی این خبر را رد کرد.‌

مهر در گزارشی آورده است: دفتر محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت سید محمد خاتمی و یکی از کاندیداهای جبهه اصلاحات، محسن بهرامی را به عنوان سخنگوی رسمی فعالیت انتخاباتی وی معرفی کرد. محسن بهرامی مدیرکل بازرگانی استان خراسان و معاون وزیر بازرگانی دولت اصلاحات بود و از سال 84 تا کنون عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران است.

در عین حال، ایسنا نوشت: محسن بهرامی با تایید همکاری خود با محمد شریعتمداری در زمینه فعالیت‌های انتخاباتی گفت که سمتی با عنوان «سخنگوی ستاد انتخاباتی» هنوز رسمیت ندارد.

بهرامی با بیان اینکه «در زمینه انتخابات ریاست جمهوری با محمد شریعتمداری همکاری می‌کنم»، اظهار داشت: در حال حاضر پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران در مورد فعالیت‌های انتخاباتی محمد شریعتمداری هستم اما این سمت هنوز رسمیت نیافته است.

وی افزود: در شرایط فعلی افراد بسیاری از شریعتمداری درخواست کرده‌اند با توجه به شرایط فعلی و مشکلات اقتصادی کشور در انتخابات شرکت کند.

بهرامی اضافه کرد: هنوز ستاد انتخابات شریعتمداری فعالیت خود را رسماً آغاز نکرده، بنابراین سمت سخنگوی ستاد انتخابات نیز رسمیت نیافته است اما من در حال حاضر پاسخگوی سوالات خبرنگاران در مورد فعالیت‌های انتخاباتی آقای شریعتمداری هستم.

منبع: همشهری آنلاین