همشهری‌آنلاین: چاپ دوم نظریه رسانه؛ اندیشه‌های رایج و دیدگاههای انتقادی منتشر شد.

این کتاب توسط سید محمد مهدی‌زاده در 1500 به قیمت 9500 تومان توسط انتشارات همشهری‌ منتشر شد است.

نگارنده تلاش کرده است تا اندیشه‌های رایج و دیدگاه‌های انتقادی، مجموعه نظریه‌های رسانه را به گونه‌ای دسته‌بندی و ساماندهی کند تا خواننده بتواند درکی منطقی و نظام‌مند از رویکردهای نظری در این قلمرو داشته باشد.

این اثر، فراتر از نظریه‌های اجتماعی و رفتاری که چارچوب مرسوم کتاب‌های نظریه‌های ارتباطات است، به نظریه‌های ساختارگرایی، تعامل‌گرایی، فرهنگی، پسامدرن و... نیز پرداخته است تا خوانندگان را با رویکردهای نظری جدید آشنا کند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها