همشهری آنلاین: دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از صبح روز شنبه 26 فروردین در سانخولای تایلند آغاز شد که نمایندگان کشورمان در قالب دو تیم ایران یک و ایران دو ( کرمان موتور) در این رقابت‌ها شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از 26 فروردین به مدت سه روز پیگیری می‌شود که 29 تیم از کشورهای ایران، چین، سنگاپور، ویتنام، تایلند، هندوستان، قزاقستان، لائوس، اندونزی، استرالیا، مالزی، نیوزیلند، سریلانکا و عمان در آن حضور دارند.

گروه بندی مقدماتی تیم‌ها به قرار زیر است:

گروه یک: قزاق یک ، ویتنام یک و استرالیا یک

گروه دو: ایران یک ، چین دو و هنگ کنگ یک

گروه سوم: قزاق دو، سریلانکا یک و سنگاپور یک

گروه چهارم: نیوزیلند یک ، تایلند دو و هنگ کنگ دو

گروه پنجم: مالزی یک، تایلند دو، عمن دو و نیوزیلند دو

گروه ششم: تایلند یک، ایران دو (کرمان موتور) ، هند یک و لائوس دو

گروه هفتم: چین یک، اندونزی دو، استرالیا دو و لائوس یک

گروه هشتم: اندونزی یک، عمان یک، سریلانکا دو و هند دو

تیم ایران یک متشکل از پرویز فرخی و آق محمد سلاق در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 9 و 21 بر 16 هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و عصر روز یکشنبه در دومین بازی به مصاف چین دو رفت و مقابل این تیم دو بر یک شکست را پذیرا شد. نماینده کشورمان ست اول را 24 بر 22 پیروز شد ولی ست‌های دوم و سوم را 21 بر 19 و 15 بر 8 واگذار کرد تا به عنوان تیم دوم گروه خود به دور دوم این مسابقات صعود کند.

تیم ایران دو متشکل از کیا شوشتری‌زاده و شهرام قاسم‌خواه که با حمایت کرمان موتور راهی این رقابت‌ها شده است، صاحب دو پیروزی و یک شکست شد. ایران دو در مسابقه اول خود تیم هند یک را دو بر صفر با امتیازات 21 بر 17 و 21 بر 12 شکست داد و سپس لائوس دو را نیز دو بر صفر با امتیازات 21بر 15 و 21 بر 12 از مقابل برداشت و در آخرین بازی خود در دور مقدماتی مقابل تایلند یک دو بر صفر تن به شکست داد تا به عنوان تیم دوم گروه خود به دور بعد صعود کند.

 

منبع: همشهری آنلاین