رم:‌ مادر ایتالیایی حاضر شد در ازای پیدا شدن شغل برای پسرش کلیه‌اش را بدهد.

این زن ایتالیایی که از پیدا شدن کار برای پسر 38‌ساله‌اش ناامید شده ‌است به رسانه‌ها گفت برای اینکه کسی شغلی به پسرم پیشنهاد کند پولی ندارم و فقط می‌توانم کلیه‌ام را بدهم. گفتنی است پسر این زن ایتالیایی علاوه بر داشتن چند مهارت کاری به چند زبان نیز مسلط است. برخی پیش بینی کرده‌اند افرادی که به کلیه نیاز دارند ممکن است برای گرفتن این عضو مهم با آنها تماس بگیرند. پسر این زن که نامش فاش نشده از ماه آگوست سال گذشته و پس از ورشکستگی بیکار شده و تلاش‌هایش برای پیدا کردن کار بی‌نتیجه مانده است.

قوی‌ترین پسر جهان

بخارست: ویدئوی جدیدی که از قوی‌ترین پسر جهان به نمایش گذاشته شده است وی را در حال انجام حرکت شنا رفتن روی 4بطری نشان می‌دهد. جولیانو استور 7ساله پسربچه رومانیایی که چندی پیش به‌عنوان قوی‌ترین پسربچه جهان نامش در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد با این ویدئوی جدید نشان داد علاوه بر قوی بودن، قدرت حفظ تعادل بالایی نیز دارد. پدر 36ساله جولیان درباره او می‌گوید:‌ هربار که می‌خواستم به باشگاه‌ ورزشی بروم جولیان جلوتر از من کفش‌هایش را پوشیده بود، البته او هیچ‌گاه مجاز نبوده به تنهایی و بدون مربی تمرین کند.

سرقت مسلحانه پیتزا

سیدنی:‌ سارقان استرالیایی که در تعقیب پیک رستوران بودند و وی را با چاقو تهدید کردند، فقط پیتزا می‌خواستند. آنها پس از گرفتن پیتزا مقابل چشمان این مرد به مجتمع‌مسکونی جنب رستوران رفتند. سخنگوی پلیس در رابطه با این سرقت گفت:‌ با اینکه پیک این رستوران از اینکه سارقان چاقوی خود را برای تهدید وی جلو آورده بودند حسابی شوکه شده بود اما آنها بدون تهدید برای گرفتن پول، از همان ابتدا به وی گفته‌اند که فقط پیتزا‌ها را می‌خواهند. گفتنی است پلیس برای دستگیر کردن این مرد که دختری 15ساله نیز وی را همراهی می‌کرد، هیچ مشکلی نداشت.

بازداشت به خاطر لطیفه

لس‌آنجلس: گردشگران ایرلندی به جرم نوشتن مطلب طنزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی در مورد آمریکا، به دردسر افتادند. شهروند ایرلندی 26‌ساله که قرار بود تعطیلات را در لس‌آنجلس سپری کند، در یک شبکه اجتماعی با دوستش در حال شوخی کردن بود که مطالبی طنزگونه راجع به ویران شدن آمریکا بیان کرد و همین موضوع کافی بود تا وی به همراه دوستش مورد سوء ظن ماموران آمریکایی قرار گیرند. گفتنی است وی فقط دیالوگ یکی از شخصیت‌های معروف کارتونی آمریکا را نقل قول کرده بود. با وجود این ماجرا به همین‌جا نیز ختم نشد و آنها در آستانه ورود به آمریکا بازداشت شدند.

منبع: همشهری آنلاین