همشهری آنلاین: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: حرکت جوانان در ورود به سفارت انگلیس که می‌شود به آن لانه جاسوسی دوم هم گفت، نشان داد جوانان ایرانی از آرمان‌های انقلابی خود کوتاه نخواهند آمد.

 به گزارش ایسنا ، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی افزود: انگلیس از زمان دولت مصدق تاکنون در ایران همیشه به دنبال شیطنت و دخالت در امور داخلی ایران بوده است و اتفاق اخیر پاسخی تاریخی به این شیطنت‌ها بوده است.

 استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان این‌که این حرکت مردمی، حمایت از مصوبه اخیر مجلس نیز می‌تواند باشد، اظهار داشت: انگلیسی‌ها باید دیگر این موضوع را درک کنند که دوران یکه‌تازی جهانی آن‌ها و گرفتن مستعمره‌های جدید گذشته و انقلاب‌های اسلامی جهان عرب نشان دهنده آن است.

 وی تصریح کرد: ایران اکنون به یک قدرت جهانی تبدیل شده و در مقابل تمامی زورگویی‌ها خواهد ایستاد و اگر مستکبران جهان حاضر نشوند به ملت‌های جهان احترام بگذارند، در آینده نه چندان دور شاهد قیام‌های مردمی حتی در درون کشورهای خود خواهند بود.

 قاضی‌زاده هاشمی افزود: به عنوان یک نماینده مجلس از این حرکت دانشجویان تقدیر کرده و خواستار این هستم که با این احساسات پاک و صداقتی که در عقاید خود دارند، از آرمان‌های نظام محافظت کنند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها