همشهری آنلاین: محورهراز که به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود از ساعت 8 صبح شنبه 5 آذر بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محورفرعی شمشک به دیزین در استان‌های تهران و البرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی و محورلشکرک به فشم (محدوده کمرخانی) دراستان تهران به علت ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود است ، دیگر راه‌های ارتباطی کشور باز و رفت وآمد درآنها جریان دارد.

• محورفرعی کوریجان - قهاوند دراستان همدان به علت تلاقی راه آهن درحال احداث با جاده مذکور از 5 آذر به مدت 3 ماه تردد وسایل نقلیه از طریق کنارگذر احداثی انجام می‌شود.

• محورگمیشان - آق قلا دراستان گلستان به منظور آسفالت حدفاصل کیلومتر 10 تا 40 از 5 آذر به مدت 2 ماه تردد وسایل نقلیه بین ساعت 8 تا 16 با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.

• کمربندی تربت حیدریه (مسیرمشهد- گناباد) دراستان خراسان رضوی به منظور روکش آسفالت حدفاصل کیلومتر 6 تا 20 از 5 آذر به مدت 25 روز تردد وسایل نقلیه بین ساعت 8 تا 17 بامحدودیت ورعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.

• سه راهی مهنه - تربت حیدریه دراستان خراسان رضوی به منظور احداث تقاطع غیرهمسطح تا 25 دی تردد وسایل نقلیه با محدودیت ورعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین