مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خبر داد: بخش دوم مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیروهای مسلح قبل از سال 79، همراه حقوق آذر ماه آنان پرداخت شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی تصریح کرد: برای پرداخت بخش دوم این مطالبات، تعداد 230845 نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران قبل از سال 79 مشمول این دوره می‌شدند که با تامین اعتبار صورت گرفته تا سقف700 هزار تومان برای هر بازنشسته و مستمری‌بگیر به حساب حقوقی آنان در آذر ماه واریز شد.

وی ادامه داد: در این دوره همچنین به‌علت عدم‌ارائه کد ملی و اطلاعات ناقص پرسنلی، امکان پرداخت مطالبات 42952 نفر میسر نبود؛ چرا که انجام هر گونه عملیات بانکی و واریز پرداخت‌ها با داشتن اطلاعات دقیق امکان پذیر است. برای مشخص شدن این افراد زیر برگه حقوقی آنها اطلاع رسانی لازم جهت تکمیل اطلاعات خانوار و سرپرست انجام شده و این افراد می‌توانند با مراجعه به ادارات بازنشستگی محل سکونت، با همراه داشتن کارت ملی خود و افراد خانواده‌ اقدام لازم را به انجام برسانند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با پرداخت بخش اول و دوم مطالبات، تاکنون با 20 هزار نفر به‌طور کامل تسویه حساب شده و طلب بقیه افراد در ماه‌های آینده پس از تامین اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.شایان ذکر است، پاداش پایان خدمت افرادی که قبل از سال 79 بازنشسته شده‌اند در 3نوبت فروردین و خرداد 83 و مرداد 84 براساس حقوق سال 80 و 82 به‌مدت 10 روز به‌ازای هر سال خدمت، محاسبه و پرداخت شده بود.

براساس آخرین مصوبه هیات دولت مقرر شده که پاداش این افراد نیز مانند بازنشستگان بعد از سال 79 به‌مدت30 روز به ازای هر سال خدمت و براساس سال 82 آنان محاسبه و مابه‌التفاوت به آنان پرداخت شود، به این ترتیب تمامی محاسبات براساس آخرین قوانین و مقررات به‌طور مجدد صورت گرفته و کل پاداش پایان خدمت هر فرد مشخص و مبلغ دریافتی قبلی از آن کسر شده و باقیمانده آن به‌عنوان مابه‌التفاوت هر فرد درنظر گرفته شد.

برچسب‌ها