همشهری آنلاین: 13 تن از اعضای وابسته به یک گروه تروریستی طی هفته گذشته در استانهای قزوین، همدان، کردستان و ‏مازندران شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت اطلاعات اعلام کرد: در ادامه ضربات پی در پی وارده بر اعضای یک گروه ضد‌انقلاب ‏تروریستی وابسته به سرویسهای اطلاعاتی بیگانه و با تلاش و پیگر‌ی‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان ‏‏(عج) 13 تن از اعضای وابسته به گروه تروریستی طی هفته گذشته در استان‌های قزوین، همدان، کردستان و ‏مازندران شناسایی و طی عملیات‌های موفق با همکاری نیروهای انتظامی دستگیر شدند‎.

‏‌این گروه تروریستی سال گذشته به طور مستقیم در به شهادت رساندن ماموستا برهان امام جمعه موقت و امام ‏جمعه مسجد قبای سنندج و ماموستا محمد شیخ الاسلام نماینده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبری و ربایش و ‏قتل خلیفه ابراهیم فرهادی در شهرستان‌ قروه نقش داشته و ترورهای دیگری نیز در کارنامه خود داشته‌اند‎.

در این عملیات‌ها بالغ بر 500 کیلوگرم مواد ساخت بمب به همراه 10 بمب آماده انفجار و مقادیر معتنابهی سلاح و ‏مهمات جنگی به دست آمده است‏‎.
 
گروه مذکور به منظور ایجاد رعب و وحشت و انجام اقدامات تروریستی خود مبادرت به سرقت مسلحانه از چند ‏مغازه طلا فروشی در شهر همدان کردند که منجر به مجروحیت پنج تن از عابرین پیاده شده و همچنین در جریان ‏سرقت از یک طلا فروشی در شهرستان زنجان موجب به شهادت رسیدن یکی از شهروندان شدند.

 

برچسب‌ها