رئیس مرکز امور نمایندگان مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از تیم مذاکره‌کننده و هشدار نسبت به تبعات تفرقه‌افکنی و وحدت‌شکنی، اظهار کرد: ما در مذاکرات در موضع قدرت هستیم نه در موضع ضعف.

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالعلی رحیمی مظفری رئیس مرکز امور نمایندگان مجلس با تشریح دلایل مذاکره ایران و آمریکا، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای اصل مذاکرات مجوز دادند و آن را رد نکردند.

وی با اشاره به پیام اخیر رهبر انقلاب درباره یادداشت تفاهم ایران و آمریکا، گفت: علی الاصول ما نابودی اسرائیل را می‌خواهیم و علی‌الاصول هیچ رابطه‌ای با آمریکا نداریم و نمی‌توانیم کنار بیایم.

رحیمی مظفری تاکید کرد: رئیس‌جمهوری درباره اجرای مفاد تفاهم‌نامه تعهد داد که این اقدام، نقطه ضعف نیست بلکه ناشی از شهامت رئیس‌جمهوری است.

وی با بیان اینکه اختلافات و وحدت‌شکنی مدنظر رهبری نیست و بیشتر کمک دشمن می‌کند، یادآور شد: هر کس خلاف وحدت حرکت کند در پازل دشمن بازی می‌کند. مردم به امید نیاز دارند؛ ظلمی که با ناامید کردن مردم انجام می‌شود، پاک‌شدنی نیست. عده‌ای روایت پیروزی را به روایت ضعف تبدیل می‌کنند که ظلم بزرگی در حق مردم است. وحدت کلمه رمز موفقیت و پیروزی انقلاب بود و هر اقدامی که این وحدت را خدشه‌دار کند، خیانت به انقلاب واسلام است.

رئیس مرکز امور نمایندگان مجلس با تاکید بر لزوم تبعیت از رهبر انقلاب، گفت: باید مشخص شود چه کسی اسناد سری را به بیرون منتقل کرده و چرا اساساً این آقایان دنبال این اسناد بوده‌اند؟ باید به این‌ تخلف رسیدگی شود.

منبع: ایسنا