سخنگوی قوه قضائیه از اقدام دادستانی تهران برای ایمن‌سازی ساختمان‌های پرخطر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری خود اعلام کرد که در حوزه ایمن‌سازی با پیگیری دادستان‌ها اقدامات لازم انجام شد و در تهران ۵۳ درصد از ساختمان‌های ناایمن در راستای صیانت از حقوق عامه ایمن‌سازی شدند.

بیشتر بخوانید: