با تصمیم مسئولان مدارس برخی از شهرها امروز شنبه یکم آذر ۱۴۰۴ غیر حضوری شد.

به گزارش همشهری آنلاین برخی از رسانه‌ها نوشتند: تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه و شوشتر در روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

همچنین کارگروه آلودگی هوای خراسان‌رضوی از غیرحضوری شدن مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان، شهرهای تربت حیدریه، نیشابور و تربت‌جام در روز شنبه ۱ آذرماه خبر داد.