رئیس سازمان حج و زیارت درباره محتوای نامه رئیس جمهور به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی توضیحاتی داد.

به گزارش همشهری آنلاین،رئیس سازمان حج و زیارت گفت: پیام کتبی رئیس‌جمهور برای ولیعهد عربستان، با محوریت قدردانی از خدمات و همکاری‌های عربستان در حج گذشته به‌ویژه پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی، به وزیر کشور عربستان تحویل داده شد.

منبع: صدا و سیما