به گزارش همشهری آنلاین، احسان عمرانی، در گفتوگو با رسانه تصویری آن گفت: «ما با تحلیل دقیق رفتار مخاطب، از کلیکها، پرشها و تعاملات موس داده جمعآوری کردیم و با آنالیز این بیگ دیتا، تولیدات موفقتر طراحی کردیم؛ مشابه رویه پلتفرمهای بزرگ دنیا که تصمیمات خود را مبتنی بر داده میگیرند...»
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۸
یکی از سهامداران پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی در تازه ترین گفتگویی که انجام داده به اطلاعاتی گه در اختیار پلتفرم قرار میگیرد اشاره کرده است.