سما: شهردار تهران با بیان اینکه پابرجایی امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست، گفت:

عزت دنیوی و اخروی ما در حفظ وحدت است و باید دفاع از ولایت و فرهنگ جهاد و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهیم. دکتر محمد باقر قالیباف، پنجشنبه گذشته در نخستین یادواره شهدای شرکت واحد که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، در جمع خانواده 58 شهید این شرکت، ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع)، با بیان اینکه از بعد مادی و معنوی همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم، گفت: فرزندان شما ادامه‌دهنده راه سالار شهیدان بودند و پرچم فرهنگ جهاد و شهادت را برای اسلام، کشور، انسانیت و نسل امروز و فردا به اهتزار درآوردند و زیبایی بزرگی خلق کردند.

وی افزود: شهیدان به ما روش زندگی، معنی مردانگی، خلوص و برادری را یاد دادند و ما امروز هرچه داریم از شهدا و امام شهداست و خدا را شاکریم که عمر ما را در این مقطع از تاریخ قرار داد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه پابرجایی امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست، گفت: باید بدانیم که همه دلسوختگان نظام، انقلاب و شیعیان واقعی مدیون امام(ره) و شهدا هستند، هرچند همیشه عده‌ای قدرناشناس وجود دارند و همواره در طول تاریخ بوده‌اند و اینگونه زندگی خود را انتخاب کرده‌اند، اما مطمئن باشید که آنهایی که با این امام، انقلاب و نظام پیمان بستند تا آخر ایستاده‌اند و هیچ تردیدی در آن ندارند که صلاح و رستگاری در این صراط مستقیم است.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز در هر مسئولیتی که هستیم، آن را امانتی می‌دانیم که از شهدا به دست ما رسیده و شهدا کسانی بودند که در راهی گام برداشتند که بتوانند یک نظام طاغوتی را تغییر دهند و یک نظام اسلامی را جایگزین آن کنند.

وی افزود: من و همرزمانم که روزی همسنگر فرزندان شما بودیم، بر این باوریم که اگر تا دیروز در میدان جنگ انجام وظیفه می‌کردیم، امروز در هرمسئولیتی که هستیم و تا جان در بدن داریم وظیفه داریم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را نظامی کارآمد کنیم و با همان روحیه دوران جنگ کار کنیم و اگر تغییری در کار و مجاهدت ما ایجاد شود، در دنیا و آخرت مدیون شما باشیم و ذره‌ای در صلابت و باورهای میدان جنگ که آن روز هم برای حفظ نظام، انقلاب و ولایت بود، تغییر ایجاد نشود. براساس این گزارش در پایان این مراسم از خانواده 58 شهید شرکت واحد اتوبوسرانی تجلیل شد.