همزمان با مراسم چهارشنبه آخر سال یک دستگاه خودروی سواری پژو سه شنبه شب در خیابان پیروزی قصرشیرین در آتش سوخت.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ « ایمان مرادی » فرمانده انتظامی قصرشیرین روز چهارشنبه با بیان جزئیات این حادثه افزود: نیمه شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری پژو در مقابل منزل شخصی در خیابان پیروزی قصرشیرین پارک شده بود که دچار آتش سوزی شده و با اعلام اهالی محل بلافاصله ماموران ایستگاه آتش نشانی قصرشیرین به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در جریان این آتش سوزی هیچ کسی آسیب ندید، اظهار کرد: علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است و این آخرین حادثه چهارشنبه سوری در قصرشیرین بود که ماموران آتش نشانی نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین ادامه داد: در این رابطه پرونده ای تشکیل شده و شناسایی عاملان این آتش سوزی که منجر به وارد شدن خسارت زیادی به این خودرو شده در دستور کار پلیس قرار دارد.

مرادی اضافه کرد: روز گذشته نیز شاهد مصدوم شدن پنج جوان با انفجار مواد محترقه دست ساز در قصرشیرین بودیم که حال ۲ نفر از این افراد وخیم است.

وی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست بلکه حافظ امنیت شادی کنندگان است، از مردم خواست در راستای همکاری و تعامل با مجموعه پلیس چنانچه فرد یا افرادی قصد سوء دارند ماموران ما را در جریان بگذارند تا از حوادث ناگوار پیشگیری شده و مقاصد شوم افراد سودجو محقق نشود.

وی گفت: تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ بعنوان پل ارتباطی پلیس و مردم فعال است و انتظار داریم که مردم، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.


منبع: ایرنا