همشهری آنلاین: معاون عملیات ناجا تاکید کرد: پلیس با قانون‌شکنی از هر طرف و جناحی باشد و با افرادی که بخواهند ناآرامی و ناهنجاری‌هایی را در سطح شهر ایجاد کنند، برخورد می‌کند.

سردار ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح آخرین وضعیت امنیتی شهرهای کشور، گفت: اکثر شهرهای کشور در روز گذشته(سه شنبه 26 خرداد) آرام بود و تنها چند درگیری‌ به صورت بسیار محدود در برخی از شهرها گزارش شد که این درگیری‌ها نیز تنها از سوی افراد سودجو و به صورت بسیار محدود رخ داد.

وی درباره اخباری مبنی بر درگیری در تبریز، ضمن رد این ادعا گفت: تنها یک مورد درگیری که مربوط به بازی فوتبال بود، طی روزهای گذشته رخ داده است.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری تعدادی اراذل و اوباش که در چند روز گذشته اقدام به ایجاد اغتشاش و درگیری کرده بودند، گفت: در این اغتشاش‌ها و درگیری‌ها به هیچ وجه مردم عادی دستگیر نشده‌اند و قطعا افراد دستگیر شده کسانی بودند که با اغتشاشات صورت گرفته مرتبط بوده‌اند که این افراد پس از رسیدگی و اثبات جرم‌شان، با توجه به مدارک موجود به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سردار ساجدی‌نیا در رابطه با زمان آزادی بازداشت‌شدگان نیز گفت: این موضوع را باید از سیستم قضایی سوءال کنید.

معاون عملیات ناجا با اشاره به کشته شدن هفت تن در حوادث یکشنبه شب پایتخت، اظهار کرد: این درگیری‌ها مصدومانی را نیز به همراه داشت و همچنین تعدادی از ماموران پلیس در این اتفاقات مصدوم شدند.

سردار ساجدی‌نیا با رد هرگونه اعمال محدودیت تردد در برخی از شهرهای کشور، گفت: هیچ گونه محدودیت تردد در تهران و سایر شهرها وجود نداشته و اگر محدودیت تردد نیز مشاهده شود، به دلیل انجام راهپیمایی و راهبندان بعضی مسیرهاست که پلیس نیز در آن زمان برای بازگشایی مسیرها تلاش می‌کند.

معاون عملیات ناجا در خاتمه تاکید کرد: تنها زمانی که عده‌ای معلوم‌الحال اقدام به ایجاد اغتشاش کنند، قطعا برای جلوگیری از خسارت به اموال بیت‌المال برخوردهای لازم از سوی پلیس انجام خواهد شد.