2باشگاه لیگ برتری در صدد جذب ارسلان مطهری مهاجم نیمکت نشین استقلال هستند.

همشهری آنلاین: ارسلان مطهری در ابتدای فصل هرگز تصور نمی‌کرد که در استقلال با این وضعیت آزار دهنده مواجه شود. او در این تیم تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده و جواد نکونام هم اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد. مطهری به دلیل ۴ گلی که در سال‌های گذشته به پرسپولیس زده، محبوبیت زیادی نزد هواداران استقلال دارد ولی او تا اینجا یکی از بدترین فصول فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد زمان زیادی تا جدایی او از جمع آبی‌ها باقی نمانده است.

در حالی که به نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می‌شویم، مطهری با پیشنهاد جدی دو تیم لیگ برتری مواجه شده و آخرین اخبار هم حاکی از آن است که او تمایل به جدایی از جمع آبی‌ها را دارد. مطهری دو سال پیش هم در موقعیتی شبیه به این روزها قرار گرفت و با اینکه باشگاه قصد کنار گذاشتن این بازیکن را داشت، به دلیل اینکه قرارداد داشت، حاضر نشد با باشگاه برای جدایی توافق کند.

حالا او وضعیتی متفاوت دارد و از لحاظ فوتبالی هم تا اینجای فصل ضرر کرده است. مطهری چند پیشنهاد دارد که دو تای آنها جدی است و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی از پیکان جدا خواهد شد.