پنل تخصصی «انیمیشن و بازی» در نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، به منظور بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری در حوزه «بازی و انیمیشن» که یکی از بزرگ ترین صنایع فرهنگی ارزآور است، پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، پنل تخصصی با موضوع «فرصت‌های حضور در بازار جهانی انیمیشن و بازی» برگزار خواهد کرد.

در این پنل‌ها که بخش اصلی نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان حوزه فرهنگ و هنر و فناوری‌های نرم هستند، چالش‌های فرایند جذب سرمایه از سوی قطب‌های بزرگ انیمیشن و بازی در ایران بررسی خواهد شد.

در بخش انیمیشن این پنل تخصصی، جواد مطوری مدیر استودیو الزهرا بزرگ‌ترین استودیو جلوه‌های ویژه خاورمیانه و حامد جعفری مدیرعامل استودیو گروه هنر پویا که انیمیشن «بچه زرنگ» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران در کارنامه خود دارد، حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

در بخش بازی هم، مدیرعامل موسسه پاییزان که بازی «پدرخوانده» را به عنوان یکی از بازی‌های پرفروش در کارنامه خود دارد و همچنین علی نادعلی زاده مدیرعامل استودیو تاد که ارزآوری بسیاری را در حوزه بازی سازی داشته است، مهمان پنل تخصصی بازی خواهند بود.

عباس کریمی عباسی فیلمنامه‌نویس بازی و انیمیش، مدیریت این پنل تخصصی که از بخش‌های اصلی نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان خواهد بود را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

این نمایشگاه از ۳۰ آبان لغایت ۲ آذر در محل پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار خواهد شد که ریاست این نمایشگاه را محمدحسین ایمانی خوشخو برعهده خواهد داشت.