قهرمان ووشو آسیا و جهان گفت: خدا کند ماشین ۱۰۰ میلیاردی آن فوتبالیست بشود هزار میلیارد تومان! ما که بخیل نیستیم.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، قهرمان ووشو آسیا و جهان نسبت به درگیری بین فوتبالیست‌ها و قهرمانان دیگر رشته‌های ورزشی واکنش نشان داد.

محسن محمد سیفی در خصوص درگیری امیرمحمد یزدانی و جواد کاظمیان در فضای مجازی اظهار کرد: این وسط حق با کسانی است که زحمت می‌کشند اما به حقشان نمی‌رسند. انصاف نیست فوتبالیست‌ها برای حضور در جام جهانی چنین پاداش‌هایی بگیرند و ما با کوله باری از طلا و نقره جهان و آسیا یک صدم آنها هم پول نگیریم.

وی افزود: من با برخی واژه‌ها مشکل دارم و هیچ‌گاه توهین به همدیگر را تایید نمی‌کنم. قطعا جواد کاظمیان فوتبالیست بزرگی بوده و امیرمحمد یزدانی هم تلاش خود را کرده و مدال جهانی کسب کرده اما نباید فاصله قهرمان جهان با یک فوتبالیست آنقدر زیاد باشد.

دارنده ۹ مدال طلای جهان و آسیا گفت: خدا کند ماشین ۱۰۰ میلیاردی آن فوتبالیست بشود هزار میلیارد تومان! ما که بخیل نیستیم اما خداوکیلی این مبالغ بودجه تمام فدراسیون‌های ورزشی است و اصلا هیچ چیز با هم بالانس نیست.

سیفی تصریح کرد: در مجموع ۵۴ مدال در هانگژو کسب کردیم که اگر همه را هم طلا در نظر بگیریم مجموعش به ۵۰ میلیارد نمی‌رسد و پول قرارداد یک بازیکن ملی‌پوش هم نمی‌شود. امیرمحمد یزدانی مگر کم زحمت کشیده؟ در ورزش ایران صدها قهرمان بزرگ داریم و نباید اینقدر آشکارا بین فوتبال و سایر رشته‌ها تفاوت قائل باشیم.

وی گفت: همه ورزشکاران با این موضوع مشکل دارند و دعوا بین فوتبالی‌ها و غیر فوتبالی‌ها هیچ چیز را حل نمی کند. بهتر است یک جلسه برگزار شود تا ببینیم چرا ما در ازای افتخاراتمان باید گلایه کنیم و دیگران بابت صرفا حضور در جام جهانی خودروی ۱۰۰ میلیاردی وارد کنند.