کلیپ منتشر شده از یک فرد نظامی با فاطمه حمامی احاشیه ساز شده بود که سروان موذنی در این رابطه توضیحاتی ارائه داد.

 کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است و در آن کلیپ فردی نظامی در کنار فاطمه حمامی، معلول ۷۰ درصد سفیدشهری نشسته و پیراهن اهدایی رونالدو را به او اهدا می‌کند.

رسانه‌های معاند از این موضوع سوء استفاده کرده و جوسازی ایجاد کردند و باشگاه پرسپولیس نیز در این رابطه به ستاد کل نیروهای مسلح نامه‌ای ارسال کرده است؛ خبرنگار تسنیم در این رابطه پیگیری انجام داده و فرد نظامی سروان علی موذنی است.

سروان علی موذنی در گفت‌وگویی  با بیان اینکه بنده ۱۲ سال حامی بیماران صعب‌العلاج و سخت در کشور هستم و در این مدت به مؤسسات خیریه کمک می‌کنم، اظهار داشت: با توجه به اینکه هدیه رونالدو به خانم فاطمه حمامی رسید، به منزل وی رفتم و صرفاً کلیپی در این رابطه منتشر شده است.

وی با بیان اینکه مطالب منتشر شده در فضای مجازی اساساً کذب است، افزود: این موضوع از سوی رسانه‌های معاند به نحو دیگر مورد بهره‌برداری قرار گرفته که هیچ کدام از این موارد صحت ندارد و از اساس کذب است.

این نظامی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه چندین بار هم به عیادت خانم فاطمه حمامی آمده‌ام، ابراز داشت: بنده در تحویل‌گرفتن این پیراهن از باشگاه پرسپولیس نقشی نداشتم و فقط هنگام تحویل پیراهن به خانم حمامی در خانه او حضور پیدا کردم و اقدام صورت گرفته در راستای حمایت از افراد دارای معلولیت و بیماری صعب‌الاعلاج صورت گرفته است.