علی مهدیان، استاد حوزه و دانشگاه- خیلی ها هنوز نفهمیده اند مسئله امروز ما بیحجابی اجباری است نه حجاب اجباری. رضاخان بینالمللی دنبال بیحجابی اجباری است با همه توان. تا هم استقلال فرهنگی ما را بگیرد هم آزادی فرهنگی را. او به این احساس بردگی و تحقیر ملت نیاز دارد.
از به خونکشیدن گوهرشاد و چادرکشیدن از سر زنان تا روش مکارانه دختر شایسته و الگوی زنروز و تصویر چادری از زنان روسپی در دوره محمدرضا همه طرحشان همین بود، هویتت را بده برود. استقلالت را نابود کن. برده باش. هنوز هم طرح همان طرح است. اشتباه نکنید آنچه امروز دنبال میشود پروژه «بیحجابی اجباری» است. درست ببینید.
پروژه بیحجابی اجباری فقط مسئلهاش پیشبردن کلان پروژه بیحیایی و انقلاب جنسی در کل دنیا نیست. که هست. حتی فقط کلان پروژه اسلامستیزی هم نیست. که آن هم هست. بلکه مسئله اصلی اش گرفتن هویت و ایمان و امید و ایجاد احساس انسداد در جان ما است. که چه بشود؟ برای رضاخان امروز عالم، احساس شکست ما مهمتر از خود شکست است.بی حجابی اجباری پروژهای است که احساس ناامیدی در مبارزه هویتی ما با غرب را پیش میبرد.باید جوان ما از داشتن هویت و اراده مستقل ناامید شود.
تحریمها را آمریکا نه به دلیل سادیسم سیاسی بلکه برای ایجاد همین احساس ناامیدی و انفعال دنبال میکند پروژه جریان تحریف هم همین است. ناامیدی.
بیحجابی اجباری، دو قطبی های اجتماعی را عیان میکند. رضاخان بینالملل به ناامیدی مردم از یکدیگر بیشتر از ناامیدیشان از دولت نیاز دارد. آنها روی انفعال ما حساب کردهاند. انفعال ما یعنی تاثیر در سبک و محاسبه و تصمیم و ارادهمان.
اما اجبار روی این مردم جواب نخواهد داد. نه رضاشاه موفق شد و نه محمدرضا و نه امروز دنبالههایشان و اربابانشان. این مردم داستان مبارزه امامحسین(ع) را با هرزگی یزید میخوانند، روضههای خون بیگناه فرزندان کربلا برای اصلاح انفعال مردم مقابل کشف حجاب یزیدی را میخوانند و اشک میریزند. اینجا ایران است و همه این فشارها فقط رشد این مردم را سرعت میدهد و ناامیدی دشمن را در پی دارد. منتظر بمانید و تماشا کنید.
۱۰ برداشت غلط و رایج درباره حجاب اجباری
مردها با دیدن زن بی حجاب الزاما به وسوسه گناه نمی افتند، بلکه دیدن زن بیحجاب خودش فی نفسه بدون ریبه و لذت معصیت است. لذا بیحجابی تعرض به حقوق دیگران است. انشاءالله روشن است.
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
بیحجابی اجباری، دو قطبی های اجتماعی را عیان میکند. رضاخان بینالملل به ناامیدی مردم از یکدیگر بیشتر از ناامیدیشان از دولت نیاز دارد.