یکی از اتفاقات عجیب پیرامون استقلال باز شدن پای یک مربی داخلی به میان گزینه‌های مربیگری این باشگاه است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از اینکه گزینه‌های مطرح یکی بعد از دیگری به دلایلی منتفی شدند، نام ربیعی به عنوان یکی از گزینه‌های مورد توجه در باشگاه استقلال به گوش می‌رسد.

ظاهراً ارتباط ربیعی با برخی تصمیم‌گیران پشت پرده باشگاه استقلال سبب شده در این ایام که استقلال دچار سردرگمی است، نام او نیز مطرح شود اما سؤال این است که محمد ربیعی با وجود اینکه در تیم‌های متوسط مربیگری کرده، آیا شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد؟ پاسخ روشن است.

 ربیعی کمترین تجربه‌ای در مربیگری در تیم‌های بزرگ و پرهوادار ندارد و هر اندازه که در مربیگری صاحب دانش تئوریک باشد گزینه مناسبی برای سپردن مسئولیت خطیر سرمربیگری در باشگاه استقلال محسوب نمی‌شود و آنها که پشت این نام قرار گرفته‌اند تا شاید شانسش برای سرمربیگری در استقلال افزایش یابد، باید آگاه باشند که مربیگری در استقلال موضوع پیچیده‌ای است و صرف اینکه یک مربی مدارج مربیگری را سپری کرده و در لیگ برتر نیز تیم داشته نمی‌تواند گزینه شایسته‌ای برای این باشگاه باشد.

ضمن اینکه اگر ربیعی حتی به نیمکت استقلال نزدیک هم شود که بسیار بعید است، با واکنش تند هواداران این باشگاه مواجه خواهد شد. البته خود ربیعی هم باید آنقدر مربی باهوشی باشد که اساساً پایش را وارد چنین دایره مخاطره‌آمیزی نگذارد.