مدیران باشگاه استقلال نمی‌خواهند تمام پل‌های ساخته شده بین خودشان و ساپینتو را خراب کنند. جنس مصاحبه‌های آنها نیز به مصاحبه‌های بعد از شکست در شهرآورد حذفی شباهتی ندارد. با این حال حجت کریمی جمله‌ای را به زبان آورده که کاملا تأمل‌برانگیز به‌نظر می‌رسد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، ‌ سرپرست استقلال  گفته که باشگاه به ساپینتو پیشنهاد رسمی داده است و اگر او این پیشنهاد را نپذیرد، سرمربی جدید پنجشنبه معرفی می‌شود! این همه عجله برای انتخاب سرمربی جدید و این همه سرعت در فوتبالی که تصمیم‌ها در آن همیشه به آخرین لحظه‌ها موکول می‌شوند، چه معنایی دارد؟

ساپینتو و ۲دردسر بزرگ

ساپینتو در یک فصل حضور در استقلال، با ۳مدیر مختلف مواجه شد. شاید این اتفاق برای فوتبال ایران عادی باشد اما برای این مربی نه. او رابطه خوبی با آجورلو داشت و توسط او به فوتبال ایران اضافه شد اما نتوانست با فتح‌الله‌زاده رابطه خوبی برقرار کند و بعد از جدایی آجورلو، کار در استقلال برای این مربی کمی سخت شد. دردسر دیگری که کار را برای تمدید با او سخت می‌کند، بالارفتن قیمت ارز است. قیمت یورو نسبت به زمان ورود او به ایران دوبرابر شده و طبیعی است که این مربی هم همانند مربیان دیگر، خواهان افزایش دستمزد باشد اما شاید باشگاه با این درخواست کنار نیاید.

یک ابهام کلیدی

پروسه انتخاب سرمربی جدید برای تیم لیگ برتری، چند هفته زمان نیاز دارد. کریمی چطور می‌خواهد ظرف چند روز مربی جدید را معرفی کند؟ روی بدبینانه این ماجرا، این است که مدیران استقلال همین حالا نیز با سرمربی جدید توافق کرده‌اند اما با علم به منفی بودن پاسخ ساپینتو، منتظر زمان درست اعلام آن هستند. کدام مربی در چنین شرایطی با یک باشگاه قرارداد می‌بندد؟ شاید کسی که خودش زمانی لباس این باشگاه را به تن داشته است!

منبع: روزنامه همشهری