شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با توجه به یوم الله ۲۲ بهمن، قرار است که خدمات ویژه‌ای به مسافران ارائه کند.

به گزارش همشهری آنلاین، روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ مترو تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.

منبع: همشهری آنلاین