صهیونیست‌ها که جام جهانی را در راستای دیپلماسی عمومی و برای بهبود روابط با مردم کشورهای مختلف می‌دیدند از اتفاقات رخ داده شوکه شده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: خبرنگاران رژیم صهیونیستی که در دوحه به سر می‌برند وضعیت دشواری را سپری می‌کنند و همواره از خشم مسلمانان منطقه نسبت به خود گزارش می‌دهند. صهیونیست‌ها که جام جهانی را در راستای دیپلماسی عمومی و برای بهبود روابط با مردم کشورهای مختلف می‌دیدند از اتفاقات رخ داده شوکه شده‌اند. یکی از این خبرنگاران با بیان اینکه ابتدا فکر می‌کرده فقط دولت‌ها با اسرائیل مشکل دارند اما در قطر متوجه نفرت ملت‌ها شده نوشته است: «اوضاع در حال خطرناک شدن است حتی زنان بی‌حجاب ایرانی هم با ما مصاحبه نمی‌کنند زیرا ما احتمالاً اسرائیلی هستیم، ما دو بار خودمان را روزنامه‌نگاران اکوادوری معرفی کردیم تا وارد درگیری فیزیکی نشویم! ابتدا سعی کردیم خود را اسرائیلی معرفی کنیم، اما برای ما روشن شد که هیچ راهی وجود ندارد که با ما صحبت کنند!»

وی با اشاره به یکی از ایرانیان که با خشم از او می‌پرسد نظرت را در مورد جمهوری اسلامی ایران بگو و خبرنگار اسرائیلی با ترس و استرس فراوان صحنه را ترک می‌کند نوشته است: «کلیپ فیلمبرداری شده توسط یکی از آنها در فضای مجازی منتشر شد و در رسانه‌های عربی ظاهر شد تا نشان دهد اسرائیلی‌ها ترسو هستند و البته ذره‌ای از حقیقت را نشان می‌دهد.»

این خبرنگار رژیم صهیونیستی در خصوص ترس خبرنگاران این رژیم از شادی ایرانی‌ها پس از بازی با ولز می‌نویسد: «استادیوم با صدای طبل و سوت منفجر شد و هزاران ایرانی برای جشن به بیرون رفتند. برای برخی از خبرنگاران اسرائیلی، راهپیمایی عظیم ایرانی‌ها منظره وحشتناکی بود، آنها فقط می‌خواستند پایان یابد تا بتوانند با آرامش به خانه برگردند.»