معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۱ از معرفی و تقدیر از آثار منتخب آموزواره فصلی حرکت در این منطقه خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی منطقه ۱۱، «حسن هدایی» با حضور در مدارس جلال آل‌احمد و رهنما از دانش‌آموزان منتخب آموزواره فصلی حرکت تقدیر کرد و گفت : «این آموزواره که توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شده، دومین آموزواره فصلی شهرداری تهران است که در تابستان سال‌ جاری در محورهای موتورسیکلت آگاه و یک روز در شهرک آموزش ترافیک انجام شد. »

به گفته هدایی، «گردش تابستانی ایمن در شهر» موضوع اصلی‌آموز واره انجام شده بود که از طریق نصب بنر و فضای مجازی در میان شهروندان اطلاع‌رسانی شد. سپس بر طبق دستورالعمل معاونت آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک آثار دانش‌آموزان شرکت‌کننده، در چهار بخش  نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه‌ای و خاطره به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

او درباره زمان اختامییه و مدت ارسال آثار توضیح داد : «‌مهلت ارسال آثار تا پایان مرداد امسال بود که ۱۱۰ اثر نیز در این‌ بازه زمانی به دبیر خانه ارسال شد. در آخرین ماه فصل تابستان نیز آثار برگزیده انتخاب و در اختتامیه از منتخبان تقدیر به عمل آمد. »

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه ١١ در پایان با اشاره به نصب آثار ارسالی در ایستگاه‌های اتوبوس افزود: «‌برای آشنایی شهروندان از نزدیک با آثار دانش‌آموزان و نوع نگاه آنها به مسائل ترافیکی و ایمنی عبور و مرور آثار برگزیده هر منطقه در رشته نقاشی برای نصب در ایستگاه اتوبوس نزدیک مدارس چاپ و نصب می‌شود. »