ساختمان خانه‌موزه شهیدان اقبالی به دلیل نوسازی و مرمت به‌طور موقت به فرهنگسرای قرآن منتقل شد.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی و هنری پازل دهم شهر تهران با اعلام این خبر در باره علت جابه‌جایی موقت موزه توضیح داد : «‌با پیگیری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و هماهنگی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ١٠ با ارگان‌های مختلف مقرر شد عملیات بازسازی ساختمان به مرحله اجرا برسد تا شهروندان از تاثیرات معنوی و دینی این مجموعه در فضایی ایمن و مناسب بهرمند شوند. »

به گفته «مرتضی محمد قاسمی» خانه‌موزه شهیدان اقبالی با همکاری ارزشمند پدر و مادر شهیدان اقبالی به‌عنوان موزه در خرداد ماه ١٣٩٠ و با هدف‌ ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع‌مقدس ایثار، جهاد، شهادت، فرهنگ و بسیجی و... افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع راه‌اندازی شد.

او در ادامه به آمادگی این خانه‌موزه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خبر داد و افزود: «در حال حاضر حانه موزه شهیدان اقبالی مستقر در فرهنگسرای قرآن آمادگی همکاری با مدارس و برگزاری نشست‌ها و محافل قرآنی و مذهبی و.... را دارد.»

مدیر روابط‌عمومی مدیریت و فرهنگی و هنری منطقه ١٠ در پایان از علاقه‌مندان دعوت کرد تا برای بازدید، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ٩تا ١٦ و پنجشنبه‌ها از ساعت ٩ تا ١٣ راهی خیابان قزوین، نرسیده به سه‌راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی، فرهنگسرای قرآن راهی شوند.