حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در بیست و دومین سفر استانی خود وارد شهر تبریز شد و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی این استان قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه گفت: نمی‌خواهیم کار جدیدی آغاز کنیم و می‌خواهیم رنج مردم بابت پروژه‌های نیمه‌تمام را پایان دهیم. لیست بلندی از کارهایی که باید انجام شود دیده شده و در شورای اداری برای اتمام سریع این پروژه‌ها تصمیم‌گیری و در تهران نیز مسائل را پیگیری خواهیم کرد. آذربایجان شرقی ظرفیت های بسیاری در بخش های معدن، صنعت و کشاورزی دارد؛ این استان را برای تولید، تجارت و صادرات آماده کرده ایم و باید کارهای زیادی در این زمینه انجام دهیم. 

بازدید از طرحهای مهم استان، معدن مس سونگون، نشست با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری استان و حضور در نشست خبری برنامه‌های این سفر یک روزه است. اعضای هیات دولت هم در جریان این سفر با حضور در شهرستانهای مختلف آذربایجان شرقی ضمن دیدار مردمی، مسائل و مشکلات آنها را بررسی می کنند.