تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

همه آثار منتشر شده انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در سی‌ و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم به صورت حضوری و هم در قالب سامانه نمایشگاه مجازی به مخاطبان عرضه شده است.

به گزارش همشهری آنلاین: علاقه‌مندان برای تهیه آثار بدون حضور در نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه www.book.icfi.ir  و نوشتن عنوان انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در قسمت جست و جوی پیشرفته، کتاب های مورد نظر خود را انتخاب و با تخفیف ویژه خریداری کنند.

غرفه انتشارات انجمن نیز در ورودی اصلی شبستان‌های ۱۷ و ۱۹ یا ورودی فرعی شماره ۳۲ نمایشگاه، راهروی شماره ۵، غرفه شماره ۱۹۶ واقع شده است. سی و سومین نمایش بین المللی کتاب تهران تا ۳۱ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپاست.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی که در آغاز «انجمن آثار ملی» نام داشت سال ۱۳۰۱ به همت گروهی از بزرگان اهل دانش و فرهنگ براساس اساسنامه‌ای در ۱۴ ماده تأسیس شد. هدف اولیه این انجمن افزایش علاقه عامه به آثار قدیمی تاریخی و علمی و صنعتی ایران و نگهداری صنایع مستظرفه و صنایع دستی و حفظ سبک و شیوه قدیم آنها عنوان شد. این انجمن اکنون در پل امیربهادر، خیابان بشیری مشغول فعالیت است.