بازارچه محلی کارآفرینی با عنوان «دست آفرین» با حضور «احمد احمدی صدر» مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، «وحید رضا محمدی شهردار» منطقه ۲۲، «حسین هوشیار» معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیران شهری، کارآفرینان و نخبگان محلی در دریاچه شهدای خلیج فارس به بهره برداری رسید.

همشهری آنلاین- ثریا روزبهانی: «احمد احمدی صدر» مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت:  «در راستای تحقق شعار سال (تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع زدایی‌ها) سازمان بر آن است تا در حمایت از تولیدات خرد، خانگی و محلی و به تبع آن حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه گام موثری بردارد. کسب و کارهای خرد و نوپا در این حوزه دارای پتانسیل بسیاری برای اشتغالزایی است. این نوع بازارچه‌ها می‌توانند بسیاری از مشتریان بالقوه را در مدتی کوتاه با صرف هزینه‌ای مناسب به مشتریان بالفعل تبدیل و کمکی شایانی به این دست مشاغل برای ارتقای بهبود کسب و کار  کند.

همچنین شهردار منطقه ۲۲ در مراسم افتتاح بازارچه محلی کارآفرینی با عنوان «دست آفرین» در دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: «بازارچه محلی محیطی مناسب برای فعالیت کارآفرینان است تا بتوان از این طریق به رونق اقتصادی کمک کرد. در همین راستا مدیریت شهری برای بهبود وضعیت اقتصاد جامعه و کارآفرینان در حد توان از هرگونه کمکی دریغ نخواهد کرد.»

در این بازارچه بیش از ۵۰ غرفه شامل پوشاک، خوراک محلی، ظروف، دست سازه‌های تزیینی، داروها و عرقیجات گیاهی و طبی، لوازم التحریر، وسایل بهداشتی و آرایشی، محصولات چرم و عروسک‌های بافتنی فعالیت می‌کنند.

«وحیدرضا محمدی» به اهداف برگزاری این بازارچه محلی اشاره و خاطر نشان کرد: «ایجاد فضای فروش، بازاریابی برای حمایت از مشاغل  و کسب و کارهای خانگی، خرد و محلی آسیب دیده از پاندمی کرونا، دریافت حمایت از سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای حمایتی بخش دولتی و خصوصی از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح است.» گفتنی است بازارچه محلی‌«دست آفرین»دریاچه شهدای خلیج فارس تا ۲۶ اسفند ماه از ساعت۹ تا ۲۴دایر خواهد بود.