کیف‌های کلاچ کاربردهای زیادی دارند؛ در مواقع رسمی استفاده از کیف‌های کلاچ براق یا به رنگی خاص و ویژه می‌تواند لباستان را از سادگی خارج کند یا به آن جلوه زیبایی بدهد. اما نحوه دست گرفتن و ست کردن آن با لباس نیز اصول و قواعدی دارد که در ادامه با بررسی مورد گلاره عباسی در جشنواره فجر با آن آشنا می‌شوید.

به گزارش همشهری آنلاین، کیف‌های کلاچ همان کیف‌های دستی کوچکی هستند که برای مهمانی‌ها استفاده می‌شوند. همان کیف‌های کوچکی که فقط کارت بانکی، موبایل و چیزهای محدودی را در خود جای می‌دهند. کلاچ‌ها معمولا بدون بند و دسته طراحی می‌شوند اما انواعی از آنها هم بندهای چرمی، زنجیری و… دارند.

کیف‌های کلاچ کاربردهای زیادی دارند. سبک‌ و راحت‌ بودن این کیف‌ها باعث می‌شود که در مواقع غیررسمی دستتان آزاد باشد و کیفی سنگین را به دوش نکشید. در مواقع رسمی هم استفاده از کیف‌های کلاچ براق یا به رنگی خاص و ویژه می‌تواند لباستان را از سادگی خارج کند یا به آن جلوه زیبایی بدهد.

نحوه صحیح دست گرفتن کیف کلاچ

برای اینکه تیپ و استایلی جذاب داشته باشید و شیک به نظر برسید، بهتر است کیف را با هر دو دست در مقابل بدن نگه دارید. چنین شیوه‌ای در زمان‌هایی مناسب است که لباسی رسمی و مجلسی به تن کرده‌اید.

اگر اندازه و ابعاد کیفتان بزرگ است، راه دیگر دست‌ گرفتن آن، زیر بغل‌ گذاشتن کیف است؛ یعنی طوری که انگار می‌خواهید جزوه‌ای را با خود حمل کنید و به دانشگاه بروید. البته در تصویری که می‌بینید کیف گلاره عباسی در ابعادی نیست که مناسب این شیوه گرفتن کیف باشد.

دردسرهای گرفتن کیف کلاچ

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در روز دوم از چهلمین جشنواره فیلم فجر با لباسی با ترکیب رنگ سفید و مشکی و آستین‌های مخملی قرمزرنگ در این مراسم حضور یافت. این ترکیب رنگ بدون ریسک و مطمئن است. اما نکته‌ای که در استایل گلاره عباسی توجه را به خود جلب می‌کند کیف کلاچ وی و نحوه دست گرفتن آن است. در مورد جنس کیف این نکته قابل توجه است که اگر جنس کیف را نیز از مخمل انتخاب می‌کرد شکیل‌تر به نظر می‌رسید.

در مورد حالت دست گرفتن کیف نیز همان‌طور که گفته شد، بهتر بود بیشتر دقت شود و کیف بین انگشتان دست و کف دست نگه داشته شود تا حالت آشفتگی و بلاتکلیفی در نگه داشتن کیف به ببننده القا نشود.