امام جمعه موقت ورامین گفت: پخش تصاویر و شعارهای سرکرده منافقین باعث می شود روز به روز نزد مردم ایران منفورتر شوند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با محکوم کردن ائتلاف عبری و عربی در حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن گفت: متأسفانه شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی در برابر این کشتار وحشیانه هستیم.

وی مدعیان حقوق بشر را بازندگان اصلی حملات ائتلاف عبری و عربی به مردم یمن دانست و با اشاره به برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه در حمایت از این مردم مظلوم افزود: با حضور پرشور در این راهپیمایی دشمن شکن به مردم یمن اعلام خواهیم کرد، که همراه آن‌ها بوده و هرگز در برابر ظالمان جهان کوتاه نخواهیم آمد.

خطیب جمعه امروز ورامین در واکنش به خرابکاری در صدا و سیما و پخش تصاویر و شعارهای سرکرده منافقین، اظهار داشت: منافقین بدانند، روز به روز نزد مردم ایران منفورتر خواهند شد.

وی کارنامه سراسر جنایت و ننگین منافقین را مورد اشاره قرار داد و گفت: هیچ جنایت و خیانتی نیست، که منافقین در کارنامه خود نداشته باشند.

قدوسی نژاد در ادامه با اشاره به قرارگیری در آستانه دهه مبارک فجر و ۴۳ اُمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی سرنوشتمان را خود تعیین می‌کنیم و بیگانگان نمی‌توانند، برای ما در هیچ عرصه‌ای تصمیم گیری کنند.

وی با تاکید بر امیدآفرینی و لزوم مقابله با تخریب‌ها علیه نظام اسلامی گفت: باید با غیرت دینی و انقلابی پای انقلاب اسلامی بایستیم و سبب تداوم این شجره طیبه شویم، دستاوردهای انقلاب را فریاد بزنیم، دلیلی ندارد، در برابر هجمه‌ها و دشمنی‌ها کوتاه بیاییم.