به گزارش همشهری آنلاین، هدف توگ ارائه محصولات کاربر محور و داده محور با هدف افزایش تجربه جابجایی مسافران است. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ یک میلیون وسیله نقلیه را در پنج بخش روانه بازار کند که اولین آن یک شاسیبلند در بخش C است که قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به فروش برسد. پس از آن نیز یک سدان جمعوجور، یک شاسیبلند ترکیبی دیگر و یک مینیون الکتریکی به بازار عرضه خواهند شد. تمامی این مدلها براساس یک پلتفرم ماژولار ساخته خواهند شد.
جزئیات فنی مدلهای معرفی شده هنوز مشخص نیست، اما توگ برنامههای خود را برای تولید باتریهای داخلی با مشارکت شرکت چینی Farasis تایید کرده است. این شرکت ادعا می کند که بیش از ۳۵۰ مورد استفاده را در نظر گرفته و بیش از ۴۰ "ایده نوآورانه" را با مشارکت ۲۰۰۰ نفر در ۳۰ گروه متمرکز و مصاحبه ادغام کرده است. همچنین خودروهای توگ به سطحی از فناوری خودران مجهز هستند که سازنده آنها را کاربر محور، هوشمند، همدل، متصل، خودمختار، شراکتی و الکتریکی توصیف میکند.
عصر ایران در گزارشی مقایسه ای نوشته سدان توگ که اردوغان پیشتر از آن به عنوان خودروی ملی ترکیه نام برده بود در حقیقت یک مدل مونتاژ شده با کمی دست کاری از سدان اچ ۶۰۰ پینین فارینا از این برند ایتالیایی است.