نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ملت ما با تاسی از حضرت زهرا (س) در تشخیص حق از باطل، تشخیص خطر و تشخیص فتنه به بلوغ رسیده است. 

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: ملت ما ۴۲ سال است که به همین روش همه فتنه‌های دشمن را می‌بیند و هم مانند حضرت زهرا (س) در میدان جهاد وارد می‌شود. 

وی با بیان اینکه ملت ایران همه چیز خود را فدای دین خدا می‌کند تا این دین زنده بماند، گفت: مصادف شدن ۹ دی امسال با ایام عزای حضرت زهرا (س) نشانگر درس گرفتن و شاگردی از ایشان است. 

حضور مردم تضمین کننده آینده انقلاب و چراغ راه آینده است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: ملت ایران نیز با تاسی به ایشان توانست در تاریکی، فتنه جلوی خود را ببیند و دست‌های مخملین دشمن آن‌ها را فریب ندهد و همچنان باید از سیره حضرت فاطمه (ص) یاد بگیریم. وی افزود: ایشان بعد از رحلت پیامبر (ص) وقتی خطر را دیدند؛ به موقع عمل کردند و البته مردم ما نیز خوب فهمیدند و خوب عمل کردند و به همین خاطر رهبر انقلاب گفتند که هر چه در تعریف این ملت گفته شود، مبالغه نیست. 

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دارای رهبری بصیر، حکیم و شجاع هستیم که انقلاب و نظام را از گردنه‌های سختی عبور داده اند، افزود: ایشان همه استکبار را با کارهای درست خود به ستوه آورده اند. وی افزود: همچنین امروز مردم ولایتمداری داریم که می‌دانند در کجا باید فریاد بزنند و در کجا جای خدمتگزاری است و ما به خاطر این دو خدمت باید خدا را سپاس بگزاریم. 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه طراحی فتنه سال ۸۸ ، ده سال قبل از آن انجام شده بود، گفت: سال ۸۴ یعنی ۴ سال قبل از فتنه ۸۸ سناتور امریکایی اعلام کرد ما حکومت ایران را با فتنه سبز سرنگون می‌کنیم بنابراین حتی نامی که بر فتنه می‌خواستند بگذارند ۴ سال قبل از آن در مجلس سنای آمریکا گفته شده بود. 

دشمن به ذلت افتاده است

سخنران مراسم ۹ دی تهران گفت: امروز دشمنی که یک روز فقط با سنگ بچه‌های فلسطینی مواجه بود با موشک‌های قوی و دوربرد جبهه مقاومت به ذلت افتاده است. حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما مردم که سختی‌ها، فشارها، ناعدالتی‌ها و بدعمل کردن‌ها را تحمل کردید، پیروزید و بدانید که مقاومت شما جواب داده است. 

وی افزود: با این نشاط و روحیه انقلابی و بصیرت و تلاش و مجاهدت روزهای بهتر از امروز در پیش است و شما مردم شاهد دفن و نابودی استکبار و طاغوت‌ها و حل مشکلات کشور خواهید بود. حاجی صادقی خطاب به استکبار جهانی و آمریکا گفت: آن روزی که فکر می‌کردید با برخی عناصر بازی خورده و فریب خورده داخلی می‌توانید چراغ انقلاب و نظام را خاموش کنید، گذشته است، زیرا مردم دولت و مسئولان ما تحت ولایت رهبری با قدرت، آماده‌اند کشورشان را بسازند و آباد کنند و ان شاء الله کشورهای دیگر را از دست جبهه استکبار آزاد می‌کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی افزود: تا این کشور حاج قاسم و مکتب حاج قاسم را دارد، ۹ دی زنده است و تا ۹ دی زنده است فتنه در برابر این انقلاب تاب مقاومت ندارد. 

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ۹ دی به همه پیام داد، اما زیباترین پیام آن به رهبری انقلاب بود که در خروش مردم در روز ۹ دی ۸۸ فریاد زده شد و دو جمله آن مهم‌تر بود که یکی از آن خشم و تبری و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بود و دیگری این بود که «ما اهل کوفه نیستیم»؛ وی افزود: پیام مردم ما بعد از ۱۲ سال هم خطاب به رهبر انقلاب این است که ما ایستاده‌ایم و ما فرزندان شماییم و ما حاج قاسم‌هایی داریم که همه چیز خود را می‌دهند که انقلاب آسیب نبیند. 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی خطاب به رهبر انقلاب گفت: ما دیگر اجازه نمی‌دهیم که شما در نماز جمعه مظلومانه با امام زمان عج درد دل کنید و فریاد «این عمار» بزنید. وی گفت: امروز زنان ما در مکتب حضرت زهرا بصیرت، صراحت، شجاعت، پشت دشمن شکستن و فرزند دادن در راه انقلاب را آموخته اند و هر چند دشمن تحریم و تهدید می‌کند، فریاد ملت ما هیهات من الذله است. 

وی خطاب به مردم بصیر کشور گفت: اگر شما در زمان پیامبر بودید خانه حضرت زهرا (س) مورد تعرض قرار نمی‌گرفت و مظلومیت برغم نمی‌خورد و نمی‌گذاشتید که حضرت زهرا (س) شبانه و مخفیانه تشییع شوند. 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه هدف دشمن ناامید کردن مردم ما از آینده است، گفت: دشمن بداند که با فشارها و تهدیدها ما عقب نمی‌نشینیم و با بصیرت در میدان هستیم. 

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: گرامیداشت ۹ دی تضمین کننده آینده انقلاب و چراغ راه آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است. 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی امروز در مراسم گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه غرورآفرین ۹ دی افزود: این مردم این فتنه بزرگ را نقش بر آب کردند، فتنه سنگین که تا الان اسناد آن را که جمع آوری کردیم بیش از ۹ جلد شده است. 

وی گفت: این فتنه را در ۹ دی تغییر دادیم و به یک فرصت تبدیل کردیم و انقلاب با شتاب بیشتر و عمیق‌تر راه خودش را ادامه داد. 

سخنران مراسم ۹ دی افزود: مومنان واقعی کسانی هستند که در ایمان استوارند و گرفتار لغزش‌های فکری نمی‌شوند و مومن واقعی در تاریکی فتنه هم به نور ایمان مجهز و بصیر است. 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: مومنان واقعی کسانی هستند که خطر را می‌بینند و جبهه‌های حق و باطل را تشخیص می‌دهند و اولین ویژگی مومنان این است که استقامت فکری دارند و بعد براساس ایمان می‌جنگند. 

وی افزود: یک مومن واقعی هرگز کوتاه نمی‌آید و این امتیاز امت ولایتمدار است. 

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: گرامیداشت ۹ دی گرامیداشت یک خاطره نیست که در سالی اتفاق افتاده باشد و ما آن را گرامی بداریم. گرامیداشت ۹ دی انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است که ببینیم در برابر همه فتنه‌ها با این بصیرت و روحیه جهادی می‌توان دشمن را آنچنان به عقب راند که امروز اعتراف می‌کنند شکست خورده‌اند و شماها مرگ تدریجی او را رقم زده اید. 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: در آستانه شهادت فرزند نهم دی و تربیت شده فرهنگ ولایت هستیم و او چه زیبا گفت که امریکا نه تنها یگانه ابرقدرت نیست اصلا کوچکترین شاخص‌های ابرقدرتی را ندارد. 

وی اضافه کرد: در مکتب اسلام و آن بانویی تربیت شده‌ایم که ذلت را نمی‌پذیرد.