پیکر زنده‌یاد سیامک اطلسی ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه‌شنبه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.

به کزارش همشهری آنلاین، کانون کارگردانان سینمای ایران و خانه سینما در پیام های جداگانه ای درگذشت سیامک اطلسی را تسلیت گفتند و اعلام شد که سیامک اطلسی در کنار محمد عبادی (گوینده و دوبلور) و ولی الله شیراندامی (بازیگر) در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

در متن پیام تسلیت کانون کارگردانان سینمای ایران آمده است: «شنیدن خبر درگذشت آقای سیامک اطلسی، سینماگر پیشکسوت و عضو کانون کارگردانان، بر اثر کرونا باعث اندوه و تاثر بسیار زیاد گردید. کانون کارگردان سینمای ایران درگذشت این کارگردان، بازیگر، نویسنده و دوبلور پیشکسوت را به خانواده آن‌ مرحوم و اهالی سینما تسلیت می گوید.»

خانه سینما هم درگذشت بازیگر، کارگردان، تهیه کننده سینما و دوبلور باسابقه سینمای ایران زنده یاد سیامک اطلسی را به خانواده محترم ایشان و اعضای محترم جامعه اصناف سینمای ایران تسلیت گفت.

سیامک اطلسی روز سه شنبه ۶ مهر  در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در مقبره سه طبقه کنار همکارانش ولی الله شیراندامی و محمد عبادی به خاک سپرده خواهد شد. مراسمی که ساعت ۱۰ و ۳۰ با توجه به شیوع کرونا تحت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سیامک اطلسی که متولد ۱۳۱۵ بود، از دهه ۴۰ کار خود را با گویندگی در انجمن گویندگان آغاز کرد و بعد به سینما رفت و از سال ۵۰ تا همین سه سال قبل در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی بازی کرده بود.

سیامک اطلسی طی دو هفته اخیر به کرونا مبتلا شد و امروز چهارم مهر در بیمارستان فرمانیه تهران دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها