همشهری آنلاین: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تصویب نقشه‌های یک دوهزارم طرح‌های تفضیلی 22 منطقه تهران تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش سما، مهندس نصرت الله کاشانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در گفت و گو با خبرنگار سما، با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد طرح جامع و تفضیلی تهران گفت: طرح جامع از بیست و هفتم فروردین امسال به شهرداری ابلاغ شد و چون تهیه طرح های تفضیلی نیز به طور هم زمان انجام می‌شد ابتدا این طرح‌ها در مقیاس یک ده هزارم تهیه و تطبیق آن‌ها با طرح جامع مصوب از دیگر اقداماتی بود که پس از آن صورت گرفت.

وی، افزود: با توجه به تغییراتی که در طرح جامع اعمال شد، تهیه طرح‌های تفضیلی برای اجرایی شدن درمقیاس یک دو هزارم در حال انجام است.

کاشانی در ادامه، اظهار کرد: در حال حاضر 17 منطقه از 22 منطقه تهران اسناد طرح‌های تفضیلی خود را تحویل داده‌اند که این اسناد توسط کمیته های تخصصی و کارشناسی بررسی و با طرح جامع تطبیق داده می‌شود تا کارآمدی آن تایید شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد، که تا بهمن ماه امسال مراحل تصویب نقشه‌های یک دو هزارم طرح‌های تفضیلی  برای 22 منطقه تهران به پایان برسد.