یک پخش‌کننده و سینمادار با اشاره به کیفیت فنی فیلم «لاله» تاکید کرد تصویری که از زن توانمند و مستقل در این فیلم ارائه می‌شود، برای تماشاگر جذاب است.

به گزارش همشهری آنلاین، علی سرتیپی گفت: «لاله» تولیدی متفاوت در سینمای ایران است. تکنیکی ویژه دارد و سعی و تلاش شده به استانداردهای فیلمسازی در سینمای جهان نزدیک باشد. سال 99 برای سینمای ایران سال خوبی نبود. امیدوارم سال 1400 سینماها رونق داشته باشند و فیلم‌ها با استقبال تماشاگران مواجه شوند. آرزو می‌کنم «لاله» در اکران عمومی موفق باشد.

مدیر عامل موسسه پخش فیلمیران گفت: «لاله» در ارائه تصویری از زن مستقل و توانمند ایرانی موفق است. فیلم داستان مبارزه یک زن ورزشکار با شرایط دشوار است. این تصویر تاثیرگذار برای تماشاگر فیلم جذاب است و بیننده می‌تواند با قهرمان «لاله» ارتباط برقرار کند.

فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری که به زبان انگلیسی تولید شده، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام قریبیان، امیر علی دانایی، میترا حجار، لیلا اوتادی، پیام اینالویی، همایون ارشادی، محمد صادقی، ژوبین رهبر، نیکولاس گولک و ... بازیگران این فیلم هستند.

برچسب‌ها