تالار شیشه‌ای امروز چهارشنبه یکم بهمن را صعودی شروع کرد و به پایان رساند و شاخص کل با ۳۳ هزار و ۲۳۰ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد ایستاد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۳ هزار و ۲۳۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۷۰۵ واحد افزایش به رقم ۴۳۳ هزار و ۱۲۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۷۹۰ هزار و ۴۰۷ معامله به ارزش ۶۸ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان،  ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۷۹ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۱۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۸۴۷ هزار و ۱۴۵ معامله انجام داده‌اند که ۱۶۳ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی مارون، صنعتی مینو و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.