برخورد دو خودرو پراید و ساینا در محور ریگان - نرماشیر استان کرمان در ساعت‌های ابتدایی صبح امروز ۲۹ دی ۴ کشته و دو مجروح داشت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر با بیان اینکه در اثر برخورد دو خودروی پراید و ساینا در محور ریگان نرماشیر چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند، گفت: علت تصادف انحراف به چپ خودروی پراید است.  

افتخاری با اشاره به اینکه خودوری ساینا حامل سوخت قاچاق بود که به دلیل شدت برخورد دچار آتش‌سوزی شد، اظهار کرد: مجروحان به بیمارستان شهرستان برای مداوا انتقال یافتند.

فرماندار ریگان نیز با بیان اینکه ۴۵ کیلومتر از محور ریگان - نرماشیر به‌دلیل ترافیک سنگین نیاز به دو بانده شدن دارد، اظهار کرد: از سمت ریگان پنج کیلومتر از این محور آسفالت شده است و پنج کیلومتر آن تا پلیس راه به زودی دوبانده خواهد شد.

امین باقری این محور را از محورهای حادثه خیز استان برشمرد و خواستار تسریع در روند این جاده شد و افزود: تاکنون این محور ده‌ها قربانی و صدها مجروج برجا گذاشته است.

وی تصریح کرد: جاده ریگان - نرماشیر خونین‌ترین محور در شرق کشور است که به‌دلیل عدم دوبانده بودن خانواده‌های زیادی را داغدار کرده است.

برچسب‌ها