فریبا گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی چند روز آینده ایران گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان و مناطقی از شمال خراسان‌های رضوی و شمالی باران می‌بارد و در ارتفاعات البرز شرقی بارش‌های پراکنده برف داریم. فردا در بیشتر مناطق آسمان صاف و برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار صبحگاهی خواهیم داشت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی امروز و فردا در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک را پیش‌بینی می‌کنیم همراه با کاهش نسبی دما و همچنین تنگه هرمز و خلیج فارس و دریای عمان طی دو روز مواج هستند. برای روزهای پنجشنبه و جمعه در بیشتر مناطق کشورمان آسمان صاف خواهد بود و پدیده غالب برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار محلی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی گفت: از بعد از ظهر روز شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده را داریم و در شهرهای صنعتی از جمله تهران، کرج، قم، اصفهان و اراک هم افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی گفت: تهران هم امروز آسمان صافی خواهد داشت و گاهی همراه با وزش باد حداکثر دما ۸ درجه بالای صفر و حداقل دما یک درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود. سردترین استان امروز اردبیل با ۱۲ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس با دمای هوای حداکثر ۲۵ درجه بالای صفر بوده است.