بخشدار مرکزی کوهرنگ گفت: با آغاز نخستین بارش برف پاییزی در شامگاه سه‌شنبه، ارتفاعات قله زردکوه و منطقه نیاکان در حوالی چشمه دیمه این شهرستان سفیدپوش شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امیر قلی‌نیا اظهارکرد: به دنبال بارش‌های پراکنده پاییزی در چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات زردکوه و کوه‌های اطراف  نیاکان شهرستان کوهرنگ سفید پوش شد. بارش‌های پراکنده در بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ ۱۲ میلی‌متر بود و با گزارش مرکز هواشناسی چلگرد، بارش تا پایان هفته تداوم خواهد داشت.

بخشدار مرکزی کوهرنگ از استقرار نیروهای راهداری در محورهای مناطق برفگیر این بخش خبر داد و تصریح کرد: نیروهای راهور و امداد نجات جاده‌ای آماده خدمت‌رسانی به مسافران و عشایر هستند. به عشایر کوچرو و دامداران منطقه توصیه می‌کنیم با توجه به تداوم و شدت بارندگی از استقرار در مسیر سیلاب و مناطق برفگیر خودداری کنند.

منصور مهربابادی، مسئول اداره هواشناسی کوهرنگ هم با اشاره به تقویت توده بارش‌زا از بعد از ظهر پنجشنبه یادآور شد: بر اساس پیش‌بینی‌ها تا اواخر هفته جاری آسمان منطقه با ناپایداری، افزایش ابر و وزش باد همراه است. با توجه به سرد شدن هوا، احتمال بارش برف در شهر چلگرد و روستاهای مرکز شهرستان در روزهای پایان هفته دور از انتظار نیست.